Stark!!

Jag mår bra, mycket bättre :) Det är kämpigt och blir tokigt, men det går! :)

Jag är otroligt rörd och glad över att ha fått så många fina hälsningar och varm omtanke av många.
Tacksam över all hjälp jag har fått med allt mellan himmel och jord.
Tacksam över att allt gick så bra som det gjorde, jag har inte fått några skador och jag kommer att bli helt återställd.

Jag har fått insikt i saker jag aldrig har tänkt på, tyvärr är det en del som har gjort ont att upptäcka.
Men det är livets gång, vi lär oss alltid något nytt, det gäller bara att ta tillvara på lärdommen och göra något av den.

Jag önskar att jag kunde backa tiden till tisdag morgon när allt var så bra och det enda som fanns var glädje och en ljus syn på framtiden. Nu måste jag ta upp det som är här och nu och göra det bästa av det.
Men med den lärdom jag har tagit till mig under de här dagarna så tror jag nog att solen skiner snart igen.

Tack alla ni berörda som har funnits där och som finns där. <3

Jag glömmer aldrig...

Kommentarer
Postat av: Anna Lundberg

Kan bara säga att jag finns om du behöver mig! Kram

2011-09-22 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0