När allt blir fel...

Tänk att man vaknar en dag av ett possitivt samtal som ger ett glädjerus och man känner i hela kroppen att allt kommer att ordna sig, allt man har oroat sig kommer plötsligt att bli bra,
Tänk att få gå med den känslan och ett leende på läpparna och en stolthet över att livet som har varit så tungt ett tag plötsligt vänder och alla bekymmer kommer att suddas ut.
Det är en känsla som sätter sig i hela kroppen och ger en sån energi och glädje så man känner att man skulle klara av vad som helst i världen...
Tänk att kvällen efter vänder allt till en mardröm som man inte tror är sann och den största rädslan greppar tag i en och kramar så hårt så man tror att man ska dö.
Tänk så fort glädjen kan bytas ut mot total kaos och en stark rädsla för att dö...
Hur skulle det då gå för mina barn?
Det hände mig...
Från ingenstans och utan förvarning drabbades jag av en lätt stroke och jag trodde verkligen att jag skulle dö.
Jag var rädd, ensam och kände mig så liten...
Jag är fortfarande rädd, i morgon ska jag tillbaka till sjukhuset för att få veta de slutgiltiga resultaten. Jag hade turen som klarade mig bra och fick permis över helgen.
Man tror aldrig att det ska drabba en själv, det där är sånt som bara händer andra...
Jag har haft fantastiska vänner som verkligen har ställt upp och jag kommer aldrig att kunna återgälda allt de har gjort för mig... Tack till er <3 Vad hade jag gjort utan er?
Jag är ledsen ikväll, men jag säger att det är bra för det är lättare att le...
Men jag är skit rädd. Jag känner mig liten och ensam och jag är livrädd för morgondagen...
Det kan hända vem som helst, när som helst. Jag trodde bara att det aldrig skulle hända mig :(
Jag mår ju ganska brarent fysiskt, har lite problem med balansen ibland och glömmer bort att jag har pratat med folk osv... Men jag lever och det är det viktiga.
Var rädda om er... Livet är inget som är en självklarhet.
Varma kramar med våta kinder.
L

Kommentarer
Postat av: Anna Lundberg

Stor kram till dig, jag vet inte hur jag ska säga men jag blev enormt orolig för dig, Ta det nu lungt och ta dagen som den kommer, du är en vän som har en stor plats i mitt hjärta och jag finns för dig! Kram

Anna

2011-09-19 @ 07:29:16
Postat av: Liv

Usch jag blir så berörd av att läsa. Jga hoppas att allt ska gå bra för dig nu på sjukhuset och att du ska få återhämta dig fort.

Kram

2011-09-19 @ 09:53:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0