nya tag

Det är en ny dag och en bättre...

Det var så skönt att bara få spy ut allt som bubblade innom mig igår...
Jag menade inte att klaga, jag sökte ingen sympati, men jag fick en fin empati
och det känns fint... Tack!

Idag ska jag plocka upp det som jag kom till insikt om igår och samla det bland
dom övriga puzzelbitarna som sakta men säkert bygger upp det liv som jag vill
ha, bitar som känns rätt och bra för mig.

Man lär sig alltid saker i tunga stunder och det är viktigt att ta vara på dom för då
går det lättare att hantera nästa situation som uppstår.

Jag växer, jag blir stark och ingen kan ta det ifrån mig...

Ha en fin helg alla fina, det ska jag ha :)

Kommentarer
Postat av: Anna Lundberg

Härligt vännen jag vet att du är stark, du kommer att klara det här jag lovar dig, ta bara en dag i taget tänk på dig själv och dina barn i första hand, var inte rädd för att be om hjälp när det känns tungt. Du har vänner som bryr sig om dig samt att du har en underbar familj oxå.. Stor kram från lilla jag;)

2011-10-22 @ 13:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0