Vaccinationer och julklappar!

Så då var det gjort!
Jag och Lova har varit och tagit jordens mest omtalade spruta idag och det gick hur bra som helst.
Lova var superduktig och gjorde inte en min! Ja jag var också jätte duktig... Faktiskt.
Mikaela tog i måndags så nu är det avklarat. Skönt.

Det går länge mellan gångerna jag bloggar, gnistan finns inte riktigt än...

Dagarna rullar på, det händer inte så mycket och skönt är ju det, för när det väl händer så har det en förmåga att hända ordentligt här hemma hos oss.

Det börjar vara julklappsdags och som vanligt har jag inte en aning om vem som ska få vad och allt känns upp och ner. MEN!! Jag har hittat en del till vissa, och självklart hos Fröken April!! För övrigt kan jag ju tillägga att det finns en massa smaskiga prylar där som jag själv skulle vilja få i hårda och mjuka paket. Jajjemen!! 

          

Jag har snott bilderna från deras hemsida www.frokenapril.se och jag erkänner detta brott!
Finns massor där att frossa i!



Ha en riktigt skön onsdag!



Trackback
RSS 2.0